Tuesday, December 9, 2008

Salam Aidiladha

Salam Aidiladha utk semua..


Semalam aku sampai KL kul 1.50 a.m. Gila betul bawa kereta...laju giler. Klu accident mmg mati free jer semalam. Mana taknya ktorg bertolak kul 10.45 p.m kul 1.50a.m dah sampai. Alhamdulillah selamat gak sampai akhirnya.

Sebab sampai lewat aku x terus balik shah alam sebaliknya lepak kat umah akak aku...tdo sana lar. Pagi ni aku gi keje dari umah akak kat damansara. Kul 9 a.m tepat aku dah terpacak kat SYABAS. Yer lar...kan aku dtg keje ni pun sebab mengenangkan aku kena attend meeting jer, klu x mmg dah lama aku amik cuti. Sekali bila sampai, tgk2 x der org pun. Aku call ler en Faizal....sekali dia ckp meeting 16hb daa....huhuhuu....bengong tul aku. Aku x perasan lar plak tarikhnye. Bila Cik Fizz ckp arini aku pecaye jer...huhuu...ruginya dtg keje.

Nyesal x tgk betul2 surat tu. Patut ler bos aku x call tanya aku kat mana (aku selalu lambat sampai time meeting....bos aku yg selalu dtg dulu dr aku...heheee) Meeting x ader rupenye...sakitnya ati...

Meeting x jd..so aku blk ler ofis. Print out draft drawing utk bos aku. Smpi tghari bru lepak surf internet nie. Aku bw blk dr tpg nasi impit, kuah kacang ngan rendang daging. Siap kelentong lg ckp aku yg buat...heheee.. kesian gak kat member2 seofis aku ni. Actually mak aku tapaukan utk aku sorg jer so..x byk ler yg aku bw...sebab aku x blk umah tu yg aku bw gi ofis. Dapat ler rasa sorg sikit jer. Bos aku pun puji sedap...heheee...bangga....

Byk perkara berlaku blk kg kali ni. Perbincangan family ler apa lagi klu x melibatkan cerita kawin...bulan 9 tahun depan 3 cousin aku yg bercadang nak tamatkan zaman bujang...huhuuu...tensen nyer.....dah terdengar suara sumbang yg bertanya giliran aku plak...huhuu....apa yg harus aku jwb ni???? Tensen..tensen....jgn ler tnya aku soalan cepu mas ni lagi!!!!!

4 comments:

Antusabun said...

thanks. sebab link...Selamat hari raya...

Rahimin Idris said...

woi, kambing tu stylo gile!

Ajeem said...

kambing tu jantan ke betina?hahaa..kesian jadi korban ye..hahaa..macam mana lupa meeting ni?excited sangat ke atau terkenang somebody...nasib awak memang baik sebab tak ada apa2..jgn macam mat rempit yg tak berakal dah la..nak tamatkan zaman bujang?macam tak nak je?mungkin dah tiba masa kot..carilah yg sesuai..

MaSHee said...

antusabu: orait..selamat ari raya gak..

rahimin idris: itu kambing import daa..

Ajeem: entah ler..lupa lak nak tnya..nanti akan ditanyakan bila jumpa en kambing ek..