Sunday, December 14, 2008

Akukah Si Sengal Itu???

Aku : Ko jgn x kejut aku klu dgr bunyi alarm hp aku ni pg esok! Kejut aku tau!
Z : Wokey...
Aku : Aisehh...bateri hp aku dah kong ler...ko kunci hp ko...siut tul...

"Ktung...ktang...kling..kreekk.."

Aku : Saya dah balik!!
KN : Amacam trip?
Aku : Ok best...tp tau ler Penang camner...jammed jer..truk betul...tp suma yg planning jadi...dvd murah, nasi kandar telur sotong, charkeutiaw, mandi-manda, padang kota, karaoke...suma kasi sempat jugak 2 hari...heheeee...nah jeruk spesel..
KN : Tq bos...
Aku : X der hal...nanti jgn tdo awal...kita layan DVD baek..punya malam ni... kemas barang jap....

(Zipp..zapp...zass....)

"Alamak mana hp aku ni??"

Aku igt....malam tadi kan aku.....aiyooo....

"Akukah si sengal itu???" kataku bermonolog sendirian....siut betul...

3 comments:

cahaya said...

ish..ish..yer la tu kot...(^_^)

cahaya said...

lawak r die nih....hehehehe

hanis said...

sedey T_T