Thursday, December 11, 2008

Pagi Yg Kelam

"Kring...kring...kring..." Aii....dah kul 6.30 lar....cam baru jer aku lelapkan mata...
dah kena bangun daa....huhuhu....malasnya teman rasa....

Aku mengeliat kanan...kiri..."krapp"...bunyi urat-urat aku (aku teka jer lar...)...fuh...lega....perkara yg pertama aku lakukan setiap kali bgun tdo tentu check hp...x der msg...ok! Aku pun taip lar msg pd teman tp mesra aku...walaupun aku msg benda yg sama tiap pagi...korang jgn ler menyangka aku mengforwad msg yg sama dlm sent item setiap pg...fuhh..x main lar... aku ni memang seorang teman yg setia dan rajin...walaupun msg aku isinya sama tiap pagi, aku tetap akan memastikan aku taip sendri msg tetiap pagi...

Dah lepas antar msg....aper lg..bgun lar....gi tandas...amik wudhuk dan solat subuh...dan... bermula lar hari aku yg baru...

Lepas mandi aku rasa cam sejuk melampau...aku jenguk kat luar tingkap....laaa...hujan rupanya! Patut ler aku rasa sejuk semacam....x per...aku bleh keje naik kereta.... Semalam aku dah rancang nak kuar awal nak gi keje ngan motor. Sejak aku ader kereta ni...motor aku dah lama x bergerak....statik kat tempat yg kali terakhir aku park motor tu....kesian ko wahai motor....bukan ler niat aku melupakan jasa baik ko pada aku selama ni.... Sebenarnya aku sayang bangat sama kamu....tetapi apakan daya....semenjak dua menjak ni...asyik hujan jer pagi...tu ler aku xbleh bw ko kemana-mana.... sabar ek...bila tiba masanya akanku bawa ko kemana2( begitulah bunyi nyer rintihan hati aku di pagi hari....huhuhuuu....)

Dah lepas bersiap dan mengenakan wangian Romance kegemaran aku...fuhh..rasa bersemangat ler plak....korang yg x suka pakai perfume...try ler jenama Ralph Lauren (Romance) mesti korang akan jatuh cinta ngan perfume lepas nie...aku pun dah addicted skrg ni.

Ok gi kat kereta....aku panaskan enjin dan....vroom...kereta aku bergerak...pagi2 ni aku memang layan Sinar.fm...aku suka dgr bebelan kak engku yg x puas ati ngan citer kawin lebih dari 1 ni...seronok ek...yg kena hentam teruk tentulah SY ngan si khairil.... aku tersengih-sengih dlm kereta sorg diri....gamaknyer...org yg tgk aku mesti aku ni giler per...senyum sorang2....

Disebabkan aku kuar lambat dan aku dgr berita federal tgh jammed truk..aku amik keputusan lalu KESAS jer utk ke ofis....huhuuu...melayang duit aku pepagi ni utk 3 tol....

Pandu..punya pandu...kul 8.45 dah smpi ofis...sebelum masuk sempat lagi aku rembat kuih kat kedai bawah...dan...skrg...ni ler keje aku pepagi ari semenjak 2 menjak ni....menaip sesuatu di blog aku ni...heheee....akak depan meja aku dah sindir2....bunyi aku menaip nie cam sibuk sgt jer...siap ckp lagi...klu bos aku dgr bunyi aku menaip....mesti bos aku nangis sebab dapat staff yg rajin cam aku...heheee...dia x tau yg aku bukan tengah buat keje tp layan blog aku...hheheee...

Ok lar aku dah lepas gian nie...bleh lar aku start keje aku arini....jumpa lagi nanti ek....

5 comments:

Antusabun said...

detail gila cerita lu..haha

hanis said...

hehe~
wah perempuan merempit...
dulu aku pun bergitew

Kapten Luffy said...

salam berkenalan

pemikir lapuk said...

:)

cahaya said...

bestnyer citer...hehehe