Thursday, December 11, 2008

Di penghujung Hari


Sekarang dah kul 11.30 p.m. Time to go bed now! Dalam sepanjang hidup aku ni lar arinyer aku menghabiskan masa paling lama depan pc di hari cuti. Aku asyik check in blog org lain bce entry yg bg aku cukup menarik. Errmm..aku pun dah terjangkit penyakit blogging ker??? TIDAK!! Aku x bleh kena penyakit ni...susah nanti..payah...huhuhu....jgn leka...jgn leka...kata aku mengingatkan diri...heheehee...


Aku sebenarnya dah menceburkan diri dlm arena blog ni dah lama. Tapi baru bulan ni aku baru mengaktifkan diri berblogging ni. Seronok gak!! Dari dulu aku memang suka tulis diari tapi dah lama stop sebab diari aku ader somebody dah curi bace masa dia tumpang umah aku...huhuuhuu....malu...sebab aku paling bnyk citer pasal dier dlm diari aku tu. Sejak dari tu aku dah tak tulis diari lagi.

Ni aku dah start balik. Tapi kali ni lebih confident sebab blog aku ni klu sape yg bace pun aku x kisah sebab bukan korang kenal aku pun. Lagipun dengan blog ni aku harap dapat berkongsi pengalaman hidup dan dengar feedback dari korang. Yg mana baik korang jadikan lar pengajaran....yg tak baik tu jgn diikut ek...

Tentang diri aku ni x yah ler di amik kisah sgt siapa aku....x yah kenal aku ni...sebab aku ader ilmu yg bleh buat org jatuh hati...nanti dah jatuh hati....korang susah..aku pun susah.....heheeee... cukuplah setakat suka entry2 aku ek....(ceh...konfident jer aku...)...selamat mengikuti blog aku...n thanx pada sesiapa yg sudi membaca...selamat malam!!! ZZZZzzzzz...

1 comment:

inna hayati said...

kalau nak amek kisah juga?