Friday, April 17, 2009

PengaRUh orG TerHadaP AkU...

Aku ini sangat mudah terpengaruh orangnya! Sumpah aku x tipu! Klu kecik2 aku giler nak jadi askar tapi bila dah besar ni tetiba minat aku beralih arah jadi penyanyi! hahahaahhaaa.... mutut aku sgt ingin jadi penyanyi!

Klu dari segi rupa....erm...setakat AF tu senang2 jer aku dapat masuk...kui..kui..kui... kalau dr segi suara....ahhh...Paul Moss dlm OIAM x kan berani kritik aku lebih! Syafinaz mesti tepuk tgn sambil berdiri....hahahaaahaa... Tapi itu semua aku x peduli! Sasaran aku bukan nak masuk2 pertandingan2 cenggitu! Buang masa nangis2 ni! Aku nak buat ikut trend skrg upload videoclip dlm YOUTUBE! Yeeaahh.....aku rasa ini cara terbaik! Berbekalkan bakat ngan rupa yg kiut cenggini mesti aku ble lawan ngan YUNA tu...hahhahaaahhaaa.....akan aku pastikan satu MALAYSIA demam ngan lagu2 aku...hahhaaahhaa....

Atas sebab minat yg mendalam nak jadi penyanyi bulan lepas aku dah survey ngan member aku kat mana kelas muzik yg terdekat kat seksyen 7. Cari punya cari jumpa pun! Kalau ikut rancangan asal, bulan ni aku dah masuk kelas muzik main gitar akustik!

Tapi ada satu ler masalah ler plak! Ada sesapa nak taja biaya aku belajar muzik???? Plz...(sila imagine aku tgh berlutut sambil buat muka kiut merayu)

6 comments:

inna hayati said...

macam tu eh...saya ade la dalam seploh hengget...mahu??

*teruskan usaha!! *

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehehe..

kalau aku taja kau..kau taja aku mahu?

kita nyanyi berduet...maka kita dapat duit~

sharamli said...

nak jdik penyanyi la plk........
kja swasta kn dh sedap..
b0s p0n da kasi nek gaji kn..
hu3

cahaya said...

awak kiut ker?betul ker?
uber letak gambar sket..meh nak tgk muka kiut miut tu..
kalau betul2 kiut i cube cari mak2 datin yang poket banyak duit taja...
hehehehe...

alyaa229 said...

u have a new follower..follow me also in my blog..heheheh
salam ziarah ok

cerpelai said...

Hahahaha..!!
Kena buat muka cam Pikachu sis..
Adeihh..!!

Rupa tolak pakai jentolak.. Yang penting bakat..!! Naomi Campbell supermodel dunia tu kalo tak mekap Yarabbii..!! Macam jembalang muka dia.. Tapi sebab bakat, dia buleh jadi terkenal.. Muka tu buleh ejas ye tak?..