Thursday, February 12, 2009

Bukan TENTANG aku!!

Saat aku mengenal cinta...
Ku kira cinta itu kan jadi milikku selamanya
Aku bayangkan cinta itu begitu indah
Macam selalu kubaca dalam novel cinta
atau ku tonton dalam telenovela...
Saat aku jatuh cinta...
Aku ingat aku mampu tersenyum riang
Kebahagiaan itu akan menghiasi hari yg mendatang
Menjadikan aku kuat untuk menghadapi rintangan
Kini baru aku sedar...
Cinta itu menyakitkan
Dalam tersenyum...
Di hati ada sedih yg tersembunyi
Dalam tertawa...
Kelukaan itu tersirna jua
Cinta itu..
Sekali kau terjerumus
Sukarnya untuk melepaskan diri
Sekali ia terukir...
Kesannya tak pernah hilang
Setiap bahagia yg datang
Ada duka yg dibawa pulang...
Andaiku tahu...
Masihkah aku memilih mencintai kamu?
huhuhuhu....

11 comments:

inna hayati said...

cinta itu indah...
menjadi tak indah bila kita tidak menghargai...

sharamli said...

Setiap bahagia yg datang
Ada duka yg dibawa pulang..

xphm....hu3

aKu..DiA...kAmU said...

inna hayati : ermm..x jugak..sebenarnya jadi x indah bila mencintai orang yg x patut kita cintai!

sharamli: ermm...dlm kes seperti yg disebut diatas...itulah kenyataannya.

mrblind said...

pergh..macam novelis lu ni..tangkap cintan gua baca..

Atira. said...

wahh

Dzulkarnain Mohamad said...

sebab tu boring bercinta neh..
byk main perasaan woi..

cahaya said...

itula cinta..
penuh misteri dan sesuatu yang tak terduga.
org kata cinta itu gila..
tapi kit ayg gila krana cinta..
org kata cinta itu buta,
tapi kita g buta kerana cinta..
org kata cinta itu indah..tapi terpulang pada kita untuk menilai dan menjadikannya indah atau tidak..
dzlkarnain mohd ckp "boring bcinta sb byk men perasaan..."
mcmna nak bercinta kalau tak berperasaan?
sedang kan cinta hadir dengan perasaan....
hurm...cinta..cinta...cinta...

tasikmerah said...

bercinta mmg penat.

one love said...

its 3:17am 15 feb!
selamat ulangtahun!!!!

lets celebrate :) hehehe

aKu..DiA...kAmU said...

mr blind: kui..kui..kui..tengkiu..

atira: ;p

dzul: Cik cahaya dah jawab lor.. kui..kui..kui..

cahaya: andai kau dan aku tahu kenapa masih memilih cinta sebegini???

tasik merah: erm...betul..betul..betul..

one love: heheeee....thanks for ur wishes...jom celebrate..hehehee..

ArELeEz said...

cinta ade sume rase.. hepi, sedey, gundah gulana.. no matter wat.. sume org sker dichentai, tp sukar m'chentai.. wah3.. b'falsampah lak aku, ha! ;P