Thursday, February 13, 2014

Selamat Ulangtahun Kelahiran ke-30!

Pagi tadi aku update status dalam fb dgn ucapan selamat ulangtahun kelahiran untuk kamu. Tak sangka pula boleh timbulkan salah faham dikalangan rakan-rakan fb aku. Rata-rata ingat itu ucapan kelahiran untuk diri sendiri! Pelik bukan? Tak kan lar nak update status ucapan kelahiran untuk diri sendiri dalam fb...hehee..

Apapun tak kisah lar. Sekurang2nya itu tanda diaorang concerned dengan aku! Kalaulah aku boleh tagged nama kamu pada status tu...huhuuu.. Selalu harap kamu akan baca status yang aku tujukan untuk kamu. Selalu juga berharap kamu tahu status aku kebanyakkannya ditujukan untuk kamu. Andainya kamu tahu itu....

Untuk kamu,

Selamat menyambut ulangtahun kelahiran ke-30! Kalau ikut hati, aku ingin telefon kamu untuk sampaikan ucapan itu. Tapi akalku masih menahan aku dari bertindak macam tu sebab aku tahu mendengar suara kamu akan buat aku makin teringat kamu. Cukuplah ingatan itu aku zahirkan di sini dan dalam fb. 

Kamu tahu, kamu masih perkara yang terbaik berlaku dalam hidup aku. Kenangan bersama terlalu indah untuk dilupakan. Tetap aku simpan kemas dalam hati. Adakalanya aku tak mampu untuk menafikan harapan yang masih bersisa dalam hati agar diberi peluang bersama kamu semula. Tapi kerapnya aku berharap ia tak akan berulang kembali. 

Selamat ulangtahun kelahiran! Moga kebahagiaan sentiasa bersamamu sekeluarga.. moga kamu terus dikelilingi orang2 yang menyanyangimu sepenuh hati. Moga Allah SWT terus menaungimu dibawah limpah rahmat dan kasih sayangNya! Amin...insyaAllah..