Tuesday, June 23, 2009

Ohh...begini rasanya..hatiku sengsara...mengingat dia...hatiku luka...kerna tergoda oleh cinta!!!

Kes 1:

Pagi tadi aku bgun terus masuk bilik mandi. Berdiri bawah shower...buka pili... 5 saat...10 saat..20 saat..aiiihh...x der air ker....laa..budak2 ni lupa bayar bil ker...aahh...sudah..kena potong dah ni! Buka pintu bilik air.... kuar..housemate aku tersengih2 cam kerang busuk...

Housemate aku: "Cepatnya ko mandi!"

Aku: "Mana ada mandi. Air tak der. Tu lah korang x bayar bil lar ni. Tgk air pun dah kena potong!"

Housemate aku: "Memang ler x der air kuar. Ko buka pili tandas. Mana ada air kuar!"

Aku: Senyum kambing....aahhh ler...silap masuk bilik ler...


Kes 2:

Siap-siap pakai baju...pakai bedak..gi depan cermin...aisehh....pakai baju terbalik lar plak!


Kes 3:

Atas motor...tendang starter...apsal lak x boleh start ni? Tendang lagi....dan lagi...huhuhuh..apasal meragam lak motor ni? Tgk plug...ok.....minyak...ada..errmm patut lar..kunci dlm poket! huhuhuhuuuu....tgk kasut lak...alamak...warna lain2 lar pulak!


Ini antara beberapa kes yang berlaku pada aku pagi ni. Pagi ni aku rasa mengantuk sesangat! Aku ingat nak cuti tapi pk cuti yang tggl beberapa ari jer lagi untuk waktu2 kecemasan terpaksa aku membatalkan niat.

Nak tak nak ngan ati yang berat aku dtg ofis gak. 2 malam tak boleh tido mmg buat jiwa rasa cam parah jer. Inikah rasanya? Huhuhuhu....tido ku mmg x lena dibuatnya!

Ohh...hati...sukarnya memahami! Jadi aku nak nyanyi jer lar smbil tggu waktu abis keje ni! lalalalalaaala....

11 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

huhu...kenapa begini sekali jadiknya?..semoga pulih kembali ke keadaan asal hehee

cerpelai said...

Sekali nyanyi daaaa..!!

Ni orang-orang kampung panggil mamai.. Orang Penang panggil cemerkap.. Orang jawa panggil 'kelalen'.. Orang Vietnam panggil.. entah!!

Gua pun pernah gak kena camtu.. Alaa.. mana ada orang yang tak buat silap ye tak? Tapi kalo gua ternampak masa tu mau rasanya gua gelak persis seekor dubuk sambil menggigit keting orang ramai di jalanraya..!!

Kehkehkeh..

AiE bAhRi said...

Wow..dr awal pagi berlaku perkara yang pelik.

Apakah yang terjadi?

Semoga nyanyian dapat menghiburkan hati..lalalala~~

cahaya said...

are you in Love?myGod..it feels greaT deAr friend!!!

hanis said...

jiwa kacau gini

Aku... Dia... Kamu.. said...

Cinta cukulet: moga..moga..

cerpelai: vietnam panggil hamparehe...hahahhaa...kalau gua jumpa dubuk tu..gua pulak gelek2 keting dia ngan tayar motor gua.

aie bahri: semua sebab x cukup tido. tido malamku telah diganggu oleh siapa ntah!

cahaya: not so..so lar cik cahaya..hehehee..tengkiu..

hanis: maybe aku kena pekena kopi kluang baru ok..heheheee..

ZARA 札拉 said...

hahahaha~

laloq hang nih?

awat nya?

inna hayati said...

wah kamu..payah ni...
kene cari ubat cepat2.

Tirana said...

hari yang serba tak kena..heehehehe..

anaklaut said...

salam..

tajuk entri yang syahdu..best.

tq sudi singgah anaklaut

valsa nine said...

gaya macam di lamun chenta la. huhu. best nye kalo dpt rs gtu..hihi

tp knp spi gtu skali? =) still xnk ngaku ek? =p