Friday, March 20, 2009

Tersenyum aku memikirkan itu...



Arini aku kembali berblogging setelah agak lama blog aku terbiar tak terusik. Hidup aku memang sibuk sejak akhir-akhir ni....dengan kerja yang tak pernah habis...tesis yang perlu dihantar hujung bulan ni (ni semester terakhir aku, insyaAllah!)....dan juga aktiviti bersama cinta hati aku...heheee...sejak akhir-akhir ni masa aku makin kerap dihabiskan dengan dia sampai masa untuk blog terpaksa dilupakan sementara waktu!


Kamu tahu rasanya bagaimana rasanya menyanyangi? Andai rasa itu mampu diungkap...rasanya seperti kembali di bulan Februari! Citt....Hahahaaaa.....aku dah kembali menjadi ting tong dan sengal!


Dia...ermm....bagaimana seharusnya aku ceritakan tentang dia dalam hidup aku. Dia sangat istimewa! Memikirkan tentang dia saja mampu buat aku tersenyum panjang. Kamu..akan mengatakan aku ini terlalu jiwang orangnya! Tidak! Aku bukan jenis begitu.


Tengok...aku x mampu pun luahkan apa-apa pasal dia di sini...maka dengan itu terpaksa aku akhirkan tulisan aku pada kali ini disini....hahaaa....kamu jangan marah!

Kan sayang itu tak memerlukan sebab!



(Nota: Aku memang bukan jenis jiwang sebenarnya! Aku cuma ingin meluahkan sesuatu dalam blog ni..tapi x sangka sesukar ni)

5 comments:

cahaya said...

hurm..nice n simple..but sooooo sweet...
yup..menyanyangi seseorg itu mmg tak memerlukan sebab...dan itu yg membuatkan perasaan itu begitu indah...mcm lagu the divine master.."disamping mu"...mau melayang2 kalau layan...
persaan yg tak dapat diluahkan lebih indah dismpan dan dikongsi bersama yg tersayang...
hanya yg merasai jer tau indahnya perasaan itu(^__^)

one love said...

heheh best sgt...

:)

hanis said...

cinta........
manis time bahagia
pahit time derita / kecewa

Dzulkarnain Mohamad said...

betul kata hanis..

ArELeEz said...

tau xpe..1 tu pon dah b'swang sket blog hang nih, ha!
psssttt2!! sape 'dia' tu? tepek la gambar kat sini. he3..