Saturday, February 23, 2013

Cerita hari minggu lagi..

Hari mggu ini saya rasa sedikit lega sebab banyak perkara yg tertangguh saya dah settlekan. Dobi pakaian kotor, kemaskan pakaian yg dah dilipat dan simpan dlm almari, sapu rumah dan kemaskan bilik. Sepanjang minggu ni sgt hetic utk saya. Setiap mlm akan balik rumah hanya selepas 10mlm. X sempat utk buat apa pun bila sampai rumah. Hanya fikir nk cepat2 tdo supaya esok boleh bangun awal utk ke tempat keje. Rabu depan auditor SIRIM akan dtg ke site kami utk audit QMS sebab tu banyak dokumen yg perlu dilengkapkan semua RFI kena dipastikan ada dan lengkap. Penat..sgt penat! Tp harap semuanya berbaloi. Isnin bos department quality akan trun site utk  bincang kerja yg masih pending. Byk lagi tp aku yakin semua akan disiapkan sebelum audit. Pagi ni pun igt nk pergi ofis tp macam malas pulak mungkin ptg nnt kot. Mggu ni mmg x ble nak entertain diri but next week after audit aku akan ambil cuti panjang utk rehatkan diri. Nak balik tepeng jumpa mama n ayah. Ada 2 kenduri kat tepeng nnt nk g. Emm..x sabar nk abiskan audit..

No comments: